Skitmåndag

En rätt så jäkla usel dag från det att jag kom på jobbet tills jag gick därifrån. Det började då jag skulle in på bygget och kortet inte fungerade. Tur nog kom det någon samtidigt som kunde öppna. Sen kunde jag inte stämpla in men insåg då att jag försökte ta mig in och stämpla med mitt busskort 😂😂😂😂 Inte konstigt att det inte fungerade. 
 
Sen är det inte roligt att vara på jobbet när det inte är nån som helst ordning. Man kan både överprestera men även underprestera vilket det finns ett par som gör. Det är en chefsfråga men det är lättare att tycka att andra ska jobba si och så istället för att ta tag i problemet. Sen finns det personer som kommer och går och aldrig tar hänsyn till vad som behövs göras för att det ska fungera för hela gruppen utan ansvaret ligger på vissa. Jag är spyless på det och det gör mig så jävla stressad. Jag kan inte koppla bort det. Sen att det ska göras förändringar vilket är bra i sig men gör dom inte bara för att och utan att färdigställa. Sen finns det ingen man kan vända sig till som faktiskt tar tag i saker.
 
Nä fy sjutton vissa dagar är bara för mycket så sov som en stock då jag kom hem men väl hemma känns allt bättre i alla fall. Middag lagades efter planeringen och allt är färdigställt för morgondagen. Skottat snö och njuter nu av Masterchef Australia 👍
 
 
0 kommentarer