Inte riktigt vad jag tänkt

Skulle ju ta det lugnt i helgen och så blev det men kanske lite väl lugnt när jag även har åkt på nån eländig hosta och misstänker även att jag haft lite feber så orken har legat på minus. Jag har inget emot att vara hemma och slöa en hel helg men att vara hemma och vara sjuk är så otroligt tråkigt. Sen har jag inte kunnat sova speciellt och igår somnade jag inte förrän närmare 03.30 varpå jag sov till närmare 11.00 idag. Det har nog inte hänt på flera år. Håller mina egna tummar att jag får somna vettig tid ikväll och absolut ingen powernap på dagen. Men då det inte finns någon ork blir det bara fortsatt lugn med filmer och serier på tv. Ska göra ingefärsshot också vilket jag hade behövt före helgen men är en lat får en skylla sig själv. Har tänkt på att göra sen före nyår. Kan ju iofs pröva en äppeldryck på kanel och ingefära som jag köpte i Malmö då vi var där. Ingefära som ingefära tänker jag 😁 Hade helt glömt bort att jag hade den då den stått i ett skåp och inte i kylen. Får ju även en snygg flaska då den är uppdrucken 😃✌️ Inser även att jag är lite sugen på att åka ner och träffa dottern och lillhjärtat 🐕 
 
 
0 kommentarer