Yoga

Fick ett yinyogapass skickat till mig av Sandra som jag testade ikväll. Kan säga att det är banne mig inte lätt när man är totalt stelopererad men kan ju inte heller bli mjukare om jag inte gör nått för att bli det. Har ju tidigare testat yinyoga här hemma och ska ta fram de övningarna så jag har lite variation. Jag klarar inte av att vara i ställningarna 5 minuter utan höll mig till 3 minuter och i vissa ställningar kändes till och med det övermäktigt. Passet tog väl ungefär 40-45 minuter sen gjorde jag en sittandes meditation i 20 minuter med Henrik Kok som finns på insight timer (laddas ner från playbuktiken).
 
Har även idag loggat alla måltider i lifesum och varit riktigt duktig ✌️
 
Idag är jag stolt över mig då det gäller sånt i alla fall 🙏
 
Bilden togs efter passet och det här var en av ställningarna som jag klarade utan problem. Benen upp i luften med rumpan och benen mot en vägg, de övriga var inte lika lätta 😇
 
0 kommentarer