Blivit med nytt bord

Äntligen har jag fått hem rumsbordet som vi jobbat med. Eller jag gjorde pyttislite sen tog Tomas tag i resten. Jag har ju länge nu velat ha ett bord av gamla plankor då jag gillar det där ruffiga. Han köpte för länge sen en hög med gamla tjocka brädor som var svintunga så han började med att kapa bitarna till mitt bord så att de inte skulle bli tunga. Han har sparat en bit som han ska göra en bänk av framför huset och hans systerson fick för att göra ett barbord sen åkte resten på återvinningen tråkigt nog men de var i sämre skick.
 
Lampan ovanför bordet har passat till det förra men det gifte sig inte alls med det här utan det blev totalkrasch 😂😂 så det blir att kolla efter en ny här framöver. Tänkte vänta tills vi ska till Ullared och se om det finns nått snyggt där. Har redan tidigare bestämt att nya kuddöverdrag ska inhandlas också och det blev tydligare med det här bordet för det behövs lite färg i soffan.
 
Jag personligen är verkligen supernöjd och älskar bordet 💕😍
 
 
0 kommentarer