Torsdag

Det bidde inga trevligheter igår då jag låg i migrän. Men Therese har skickat recept så jag måste pröva nån gång. Jobbet hade ordnat en cookalong med rawfood. Ett superbra initiativ som jag så gärna velat gå på men ibland blir det inte som man tänkt. Idag fick jag dock pröva lite av det som tillagades då det fanns kvar lite som vi fick äta i matsalen till lunch och det jag prövade var 👍
 
Städat till inför helgen för imorgon är det firmafest och jag har den sedvanliga förfesten för de som vill komma och på lördag passar jag och dottern på att göra Avion så då är det fint för sen lär det nog bli väldigt lugnt då jag sovit uselt i veckan. 
 
Idag var det min tur att ta hand om ordrar med spårbarhet och det är otroligt jobbigt för min utmattning då det bara snurrar där uppe till slut 😂😂 Men jag är stolt över mig själv för jag gjorde allt jag hade tänkt och klarade det ändå bättre än vanligt ✌️
 
 
0 kommentarer