Hatar

Som jag hatar min utmattning eller vad den ställer till med. Den förstör så mycket. Jag klarar verkligen inte av stora folksamlingar. Ikväll har vi firmafest och eftersom jag inte är i läge att dricka så körde jag. Det är ju helt ok men stannade inte heller länge då jag hann få ångestpåslag minst två gånger. Mycket folk, trångt utrymme fastän det är en rätt stor lokal, hög ljudvolym, folk blir fullare och fullare. Hjärtat slår och jag blir torr i munnen och hjärnan snurrar och jag känner mig på nått sätt instängd.
 
Jag hade bestämt mig för att äta och sen se hur jag skulle göra för jag ville gärna höra bandet men det funkade inte tyvärr. Så nu ligger jag hemma i soffan med en massa gotta och världens huvudvärk och värk i kroppen då den börjat slappna av. Visste inte ens att jag hade spänt mig men det känns i kroppen att jag gjort det. Hoppas alla de andra får en fortsatt bra kväll i alla fall.
 
 
0 kommentarer