Lugn söndag

En väldigt lugn söndag då jag inte somnade förrän närmare  03.30 och vaknade efter 7.00. Trött och huvudvärk som bara den men gjort en maträtt så det blev nio matlådor till mig och en större som jag och T ska ha nån dag. Jag är ju dålig på att laga mat när jag är ensam eller egentligen över huvud taget nu för tiden så det är bra att ha matlådor i frysen att plocka fram vid behov. Både lunch och middag idag bestod av rester från tapasen igår och det funkade ju. Blev då dock inga våfflor så här på våffeldagen men det går ju att äta på andra dagar också 😂
 
Tvättat och diskat undan lite och gått med återvinningen och en soppåse som luktade väldigt dåligt 🤢 Men mer än så har det inte hänt idag utan serien Jessica Jones på Netflix har visats flitigt i tvrutan.
 
Solen tittade fram på eftermiddagen och det är ju underbart ☀️ men nu längtar jag dock efter bar backe och mer vårtecken. Det innebär att det är helt ok om det inte snöar en endaste dag till. 
 
 
0 kommentarer