Dagen före midsommar

Dagen före midsommar och mitt ryggskott blir inte bättre så nu ligger jag raklång i sängen igen med kramp ända ner på skinkorna. Promenader är bäst men idag och igår har jag varit iväg och handlat inför morgondagen och då blir det inte så många vettiga promenader utan man har tagit ut sig genom att bära och plocka, det ångrar jag nu för regnet lär dyka upp inom kort och då är jag ju dålig ändå på att ta mig ut. Men fortsätter det här är det bara att ta på sig regnstället och pallra sig ut. 
 
När man är hemma äter man verkligen inte bra. Har ju varit duktig nu i och med måbrabingon på jobbet i alla fall tre dagar i veckan men för övrigt just den här veckan har det varit uselt och känner mig proppfull redan innan midsommar bara av att veta allt som ska stoppas in. På måndag är det skärpning IGEN 😂
 
Var förbi mormors grav idag med en liten bukett blommor som jag plockade när jag var ute med Marre. Det är 2 år sedan hon gick bort. Saknar henne men vet att hon är lycklig där hon är nu så det gör det lättare 😍
 
 
Färdigställde rabarbersnapsen som jag ska bjuda på imorgon. Gillar inte alls snaps men tycker att det är roligt att göra och bjuda på. Hoppas den blir lyckad 😃
 
 
 
0 kommentarer