Diskussioner som dränerar en

Hamnade i en diskussion idag och jag tror att jag skötte den rätt så bra och vi är egentligen inne på samma linje men det kan bli så tokigt ibland. Det slutade såklart bra men snacka om att känna sig helt dränerad efteråt. 
 
För att kunna fokusera då jag var kvar på jobbet pluggade jag in Spotify och lyssnade på Mia Skäringer och Anna Manheimer (vet inte om stavningen är korrekt 😇) och de kan verkligen få en att garva så man gråter 😂
 
Anna berättade (skriver inte detta ordagrant nu utan delar av det jag hörde och förmodligen inte samma ord och ordning)  hur hon en gång då hon sov på hotell satt sig för att äta frukost och en kvinna ställt sig bredvid och tittat på henne. Hon blev irriterad och blängde säkert på henne och fortsatte att äta mackan med leverpastej och dricka apelsinjuicen. Hon tänker att hade jag inte ost på mackan och jag hatar ju apelsinjuice och i samma veva inser hon att hon satt sig i fel bord då hon fyllt på kaffe 😂😂😂😂😂😂 Där sitter hon alltså och blir irriterad på kvinnan som tittar vilket inte är konstigt för hon sitter ju på hennes plats och äter hennes macka 😂😂😂😂 Skrattar fortfarande åt hennes berättelse och hur Mia skrattar åt det.
 
Tänkte i alla fall försöka mig på att rensa i ett skåp nu när jag kom hem men det blev soffläge istället då hjärnan inte kan fokusera. Tänk hur man på en förmiddag både kan bli totalt tömd på energi och skratta så man gråter.  
 
 
 
0 kommentarer