Plugga in

Idag fick jag träna på att inte gå i taket genom att knipa igen gluggen och plugga in hörlurarna i öronen och det gick bra istället för att reagera. Det är ju så att man inte behöver gå i taket för allt och uttrycka det. Jag skriver av mig här istället 😂😂😂 Sen hände det andra saker jag reagerade på men man är inte perfekt 😎😂
 
Jag kan bli galen på när kollegor bara traskar in där jag och andra har arbetsplatsen. Bara tar för givet och frågar inte ens om det går bra utan bara "här kommer jag och behöver göra mitt" utan nån som helst tanke eller respekt att det är någons arbetsplats. Man får nästan be om ursäkt för att man råkar vara där och jobba. Att man är ivägen på sin egna arbetsyta. Men nu har jag skrivit lite här så det känns bättre vilket det redan gjorde då jag åkte från jobbet och det är nu ute ur mitt huvud. Så så inge mer med det 😜
 
 
0 kommentarer