Februari

Nu är februari här och det är en månad som jag tycker kan vara ganska dryg men det är även den här månaden som Inez får en lillasyster och jag blir farmor igen😍. Det är även den månaden som är närmare våren än tidigare 😃 Och den månaden som Tomas åker iväg till London med en massa människor som bjudit med honom dit som 50 års present. Faktiskt redan ikväll. Kul för honom och han kommer säkerligen gilla London lika mycket som mig. Bara synd att jag inte var välkommen att följa med då de som bokade inte räknade med mig men vi får väl åka tillsammans nån gång i framtiden kanske.
 
Mitt mål i februari är att köra mindfulnessövningar varje dag och inte ha en endaste sjukdag. Kommer vara ledig en dag så den räknas inte men annars vill jag hålla mig pigg och alert. Sen är det ju dags att ta tag i rensningen i sovrummet 👊
 
Säger i alla fall välkommen till februari 😃
 
 
0 kommentarer