Rensning

Ja hörni min rensning av saker lades verkligen på is. De senaste månaderna har jag lyckats skrapa ihop 5 saker som ska till Röda Korset. Det finns massor som ska iväg så nu gäller det bara att få tummen ur. Men i sommar skyller jag på det fina vädret för man har varken haft lust eller ork till att rensa 😇🌞 Har rensat i de rum jag skriver upp här nedanför men det ska göras igen då jag fjösar på. Tomas anser att min rensning även består av att flytta om saker och han kan ha rätt till viss del 😎
 
Nu har jag en ny plan i alla fall för jag kan inte ta tag i allt på en gång så hoppas den håller 😂
 
Augusti: förrådet ute och lådan på altan
September: hallen
Oktober: vardagsrummet
November: köket
December: sovrummet
 
Kommer ju även på mitt i allt att jag vill ändra om på vissa ställen. Hittar inte riktigt mitt måbra bland mina saker då jag inte känner att vissa av mina favoriter passar in i den här lägenheten. Måste sluta köpa och bara njuta. Men innan året är slut hoppas jag på lite bättre sinnesfrid i hemmet 😃
 
 
0 kommentarer