Upp i tid

Idag var första dagen på 75% och jag själv tycker att det har gått riktigt bra om än jag är galet trött nu. Har legat en timme så nu blir det middag och försöka ta tag i hemmet som ser rätt så sunkit ut. Annars blir det att ta det lugnt den här veckan på kvällarna så att det inte blir för mycket. Det är ju en av sakerna som är riktigt svårt med utmattningssyndrom att lära sig hushålla med energin. Nu är det att klara jobbet som är första prioritet då jag gärna vill hålla. Sen hoppas jag även att det finns mer ork efteråt också. Men man kan inte begära att man ska vara på topp så här efter första dagen.
 
Lunchpromenad med Therese och Mats och därefter sopplunch på Café Vaniljdrömmen. Tror att jag hänger på dem varje tisdag för det är skönt med en promenad mitt på dagen och alltid smaskigt med soppa. Som jag skrev i ett annat inlägg så är det 50 kr för det och billigare kommer man inte undan på en lunch som man köper. Idag var det majssoppa med lök och chili och pizzabulle till. Mumsfillibabba! 
 
Längtar tills snön smälter bort så att jag kan sitta i solen då en kommer hem på dagarna. Måste sitta ute på vägen som det ser ut med snö idag. 
 
 
0 kommentarer