Galet obehagligt

Denna morgon var inte att leka med. Det började med att jag inte visste vart jag var när klockan ringde och när jag väl greppade det så visste jag inte vad jag skulle göra. Var på väg upp och höll på att svimma så jag la mig igen och fick iväg ett sms till chefen. Det var det jag lyckades med sen var det liksom kört. Det fanns inte en tanke i huvudet och det kan ju låta toppen men när man inte kan tänka så blir man kvar i sängen för man vet inte vad man ska göra. Alldeles galet obehagligt. Somnade om några timmar och väcktes av att världen höll på att gå under och även mitt huvud men insåg efter en stund att det bara var nån som klippte gräset. Det dånade i mitt huvud av ljudet men som tur vad lugnade det ner sig. Har även haft synbortfall ytterst på ögonen så den här förmiddagen har inte varit jättekul. 
 
Vi skulle iväg och klippa Marre vid middagstid och jag satt några timmar och gruvade mig för hur jag skulle ta mig upp till Josefin där bilen stod. Försökte till och med överföra med tanken att hon skulle ta körkort men det funkade inte 😎 Jag är i alla fall med nu och Marre är klippt men jag känner mig trött som bara den. 
 
Fick nyss även veta att ungarnas lillebror kört åt fanders med mopeden. Han klarade sig men har nog brutit armen vad vi vet än så länge. Fy sjutton det kunde gått illa 😨 
 
Vilken eländig dag 
 
http://m.vk.se/2034587/ambulans-larmad-till-mopedolycka
 
0 kommentarer