Semester

Nu har jag ca 1 1/2  vecka kvar innan det är dags för arbete igen. Har lite blandade känslor för det. Hur som helst har jag haft en riktigt bra semester med vila och rekreation. Varit mycket ute hos Tomas och andats havsluft och blivit uppassad. Vädret har varit uselt med några få solglimtar men är ändå nöjd över ledigheten. Har haft Marre en del och även hon har njutit av att springa fritt och skälla på Tomas stackars granne 😂
 
Surströmming med syrran och några få loppisbesök utan några direkta fynd. Middag på Pinchos med dottern och pussat på barnbarnet då man träffats. En superfin dag med barnen ute hos Tomas. Hjälpt Tomas att bygga cykelskjul ... eller i alla fall hållt i en bräda eller två 😂 En kort tur till Skellefteå med avstickare på vägen hem till Lövångers bröd, osten hus, sikeå camping och norum fisk och från varje ställe blev det något gott med sig hem förutom Sikeå där sikmackan åts på plats 😃🐟Ätit gott nästan varje dag och har inte brytt mig om träning eller måsten förutom att meditera och det har jag gjort en hel del och kommer fortsätta med. Stressgruppen på vårdcentralen har fortsatt under semestern förutom nått uppehåll och den är så bra för mig. 
 
Lite mer än så har hänt men det där var ett litet axplock från min semester 😍
 
Tänk vad lite stenar och gamla stockar kan vara vackert 
 
 
 
0 kommentarer