04.15

Hm vad är det för tid att slå upp ögonen på och känna sig pigg då klockan ringer om en timme?! Så onödigt måste jag säga. Somnar jag inte om kommer jag vara trött och somnar jag om kommer jag vara ännu tröttare eftersom det bara är en liten stund kvar. Så onödigt! Jag menar. .. är det för mycket begärt att faktiskt få sova tills väckaren ringer. Men ska egentligen inte klaga för har fått sova ganska ok den här veckan ändå. 
 
Rondellen är full som bara den av julklappsinköp, min pengasituation, oroligheter i världen och att planera vad som skall göras varje dag inför advent. Det bara snurrar och snurrar så jag somnar ganska utmattad på kvällarna. Adventsstädet börjar vara färdigt ✔ julklappsinköpen är det inte många kvar av ✔ pengasituationen jobbar jag på men det går lite trög nu när det snart är jul ✔ men oroligheterna är svåra att checka av tyvärr för de pågår för full och kommer inte gå över i första taget.
 
Trots allt så ska jag försöka ta det lugnt, njuta och träna under december och må bra av det enkla i att det är fint i vart hem nu när det är advent. Det är ju faktiskt en tid som jag älskar för det är så vackert med alla ljus, stjärnor, ljusstakar, tomtar och det röda som omsluter mig i mitt eget hem.
 
Idag däremot är det fullt upp och hoppas jag orkar då jag är både trött och hängig 😩 men Jalla jalla upp och hoppa 😊
0 kommentarer