Lunch

Varit på jobbet och käkat lunch. Chefen bjöd oss på smörgåstårta för avdelningen hade visst vunnit nått pris. Fråga mig inte vad ... är aningens off då man är sjukskriven och har lite koll och sen alla nya som man inte kände igen som börjat på avdelningen.
 
 
Camilla kom förbi efter jobbet och skulle ta några blommor från gårdens rabatt som vi vill bli av med men de dög inte ☺ så nu har vi fortfarande kvar ormbunkar, hallonbuskar och annan blomster men vi fick surra en stund i alla fall och det var trevligt ☺
 
Nu däremot funderar jag på att krypa ner under täcket för jag har en migrän som heter duga och illamående som sjutton. Har i alla fall hunnit dammsuga och lägga in den nya mattan som jag köpt och suktat efter väldigt länge. Är bara lite fundersam om den passar. Måste låta den ligga in sig lite och känna efter ☺ Däremot har jag en känsla av att de randiga kuddöverdragen måste bort om jag har den här mattan ................. 
 
 
0 kommentarer