Väven

Igår var det invigning av väven så jag tillbringade kvällen på stan med syrran.
 
Vi kollade in de fina ljuslyktorna som barnen i Umeås förskolor gjort och det var vackert och stämningsfullt. Spanade även in väven och där fanns stolar, stolar, stolar och åter stolar överallt så behöver ni sitta så är väven the place ...
 
Å tråkig som jag är så gillade jag nog det gamla biblioteket bättre men jag är ju inte där speciellt ofta eller i stort sett aldrig så jag ska väl inte gnälla. Hela grejen med väven känns ... konstig men man får ge det en chans och hoppas på att få bli överraskad. Kollade även in Kvinnohistoriska museet och det var ju .... 
 
Jaja det var trevligt hur som helst och vi avslutade kvällen på Bishop där vi drack öl och delade på en pubtallrik och surrade. 
 
 
0 kommentarer