Ryggen

Har haft ungarna på middag idag och det var som vanligt mysigt. De passade på att hjälpa mig ner i förrådet med furubordet som de ska ta och måla om och då åkte sakerna till advent och julen upp också. Bra så att jag slapp bära upp det själv då det är lite tungt.
 
Har ett skåp med plastburkar som jag fick ordna till för det gick inte att stänga och när jag står där på alla fyra inser jag att ryggskottet med glädje visade sig. H-vetet så ont det gjorde!  Höll inte på ta mig upp och när jag väl var uppe så skyndade jag långsamt till sängen. Tabletter och avslappning i sängen gjorde att det släppte en aning men det är fortfarande inte så jätteskönt. 
 
Känner mig helt slut vilket måste bero på smärtan och om ni såg allt konstigt jag skrivit i detta inlägg för att jag slumrar till hela tiden skulle nog bidra till ett gott skratt :-) Nu lägger jag mig och sover för ögpnlocken är fantastiskt tunga
 
 
0 kommentarer