Livet går mig förbi

Båda ungarna har flyttat hemifrån och jag kan göra precis vad jag vill. Det är nu jag kan leva mitt liv då ungarna börjat leva sitt och här sitter jag .... Man tar inte precis reda på det enda liv man har utan sitter här och är hur tråkig som helst. Man har bara ett liv och det går mig förbi då jag jobbar och sen bara vill sova så att det blir en ny dag. Hur tänker jag?!
 
Det är ju nu man borde göra nått med den man älskar och njuta av livet men så ser det inte ut. Det är nu man borde hitta på saker med vänner men så ser det väldigt sällan ut. Hur tänker jag?!
 
Det är nu jag kan träna mest varenda dag om jag vill men det händer inte. Hur tänker jag?!
 
Nä livet går mig förbi just nu och det är jäkligt tragiskt och otroligt dumt så hur tänker jag och framförallt vad ska jag göra åt det?
0 kommentarer