Måndag

Idag är det måndag och dagen har väl varit sådär, är otroligt känslig och börjar gråta för det minsta lilla. Men hur som helst så har det blivit storhandling ... himla kul när det mesta har tagit slut .. då blir det inte storhandling utan STOOOORHANDLING och pengarna bara rinner iväg. Men äta bör man annars dör man :o) När jag kom hem lagade Josefin middag medan jag pratade med min kloka syster och efter den goda middagen tog jag en promenad med Marre för att rensa huvudet. Jäsiken vad skönt det är ute .. tänk om det kunde vara såhär fram till våren nu men det vet vi alla att så kommer det inte att vara ... Räkningarna betalats och ännu mer försvann från kontot som fylldes på idag. Det känns långt mellan gångerna att det fylls på men himlar vad snabbt det försvinner ....  hmmm ... Det är som flexen på jobbet :o)
 
Nu ska jag nog spela lite spel på datorn .. har fastnat på en bana som jag banne mig inte tar mig förbi men skam den som ger sig. Sen blir det väl masterchef som vanligt så jag önskar er en trevlig måndagkväll.
 
0 kommentarer