Långpromenad

Josefin har jobbat i helgen så Marre har varit med mig på dagarna. Idag blev det en långprommis och vi stannade till efter halva vägen hos Karin där de håller på att renovera innan hon ska flytta in. Blev bjuden på fika och surr innan vi gick hem igen. Det blåste endel och det blir man ju så himla trött av så nu är både jag och lillskruttan alldeles slut på. Hon har även hunnit leka med favoritkompisen Lola så det har varit en riktig höjdardag för henne och inte bara det utan hon fick sig även en ny leksak av Tomas som vi ska roa henne med då hon är ute i sommar. Tack för den  :o) 
 
Jag har däremot inte alls hunnit det jag skulle så sitter nu och funderar om jag ska ta tag i det eller inte ... är ju så trött .. Ska fundera en stund till ...
 
Imorgon är det arbete och det känns lite tungt eftersom nacken fortfarande gör rätt så ont fastän det är betydligt bättre. Men det blir kortvecka eftersom det är en röd dag på onsdag så då blir det ju lite lugnare i alla fall.
 
0 kommentarer