Kvalitetstid

Idag var det dags för lite kvalitetstid med systeryster. Vi åkte först på en loppis där jag köpte en kokbok till min dotter sen blev det nån timme på stan.

Jag shoppade ett par skor, en tunika och nattkräm, bytte in några lotter som vi självklart inte vann något på ... Tror jag låter Tomas byta in dem nästa gång för då vinner vi i alla fall lite. Köpte en HarryBoy så måste ju kolla om vi blivit miljonärer :o) Köpte en tröja till honom som han blev jättesnygg i men måste bara byta till en större storlek ... HOPPAS HOPPAS den finns kvar!!

Det blev lunch på Costas där vi delade på en smarrig kycklingmacka och god efterrätt. Hann titta lite på Bondens marknad som var för sista gången för detta år ... Tänk om vi kunde få en liten saluhall hit till Umeå ...

Jeanette är nu hemma och förbereder sig för en utekväll med vänner så tack för idag och kram. Jag och min älskade finaste kärlek har just avnjutit en underbar middag som han lagade. Korv och potatis i en lite förfinad tappning :o) Till förrätt blev det champagne och ett paket innehållande ett armband helt i min smak från Snö of Sweden.
Tack älskade Tomas <3
 
   
 
 
 
 
 
Nu är det visst dags för efterrätt så vi hörs :o) 
 
............... Det blev mjölkchokladfondu med smak av lakrits och till det ananas, päron och honungsmelon .... så gott!!!!!! Vilken lördag det blev :o)
 
0 kommentarer