Lycklig

Vet inte om jag kan bli lyckligare än vad jag är nu. Minns inte att det kunde vara så underbart att vara kär ♥

Livet som jag levt det de senaste ca 7-8 åren verkar vara helt borta och det är förvirrande men ändå härligt och jag hoppas att det håller i sig. Jag är van att komma hem från jobbet, laga mat och sätta mig i soffan framför tv:n ... Visst händer det nu också men jag har ju knappt nått minne av vad jag har sett och det blir inte många timmar där i soffan. Nu ska det istället flängas fram och tillbaka, planera middagar och mys, umgås med den man älskar, middagar med ungdomarna som helt plötsligt faktiskt sitter ute i köket och umgås då en viss person är här, å helt plötsligt uppskattar de maten också ... ja min har kanske alltid varit lite okryddad men vaddå .. så hemskt kan den ju inte ha varit .... :o)

Det är till och med roligt att gå och handla nu förtiden och det är helt underbart att vakna på morgonen och veta att den här dagen också kommer att bli lika bra för det har kommit in en helt undebar man i mitt liv ♥
3 kommentarer
Carina

Kraaaaam på dig! Det är underbart att se dig lycklig.

Ny kärlek är något extra. Gammal ut inte dum den heller men inget går upp mot att vara nykär.

Carina

Kraaaaam på dig! Det är underbart att se dig lycklig.

Ny kärlek är något extra. Gammal ut inte dum den heller men inget går upp mot att vara nykär.

Annika

om du bara visste så glad jag är för din skull!!! Underbart att läsa, kram :)