Fullt upp ...

Idag har det verkligen varit fullt upp. Smart som man är hade jag handlat all mat igår på morgonen så idag blev det pyssel, besök hos älskade mormor, lagt ut julmat till fåglarna och en hel del annat. Men det har gått bra och jag är glad att maten var inköpt med tanke på hur många människor som har varit i farten idag. Har till och med hunnit förbereda dukningen så att jag kan tänka på annat imorgon :o)



Har ett jättefint paket här bredvid mig på sängen av min älskling som jag ska få öppna på morgonen. Det ska bli så himla roligt att han kommer efter att han firat och umgåtts med hans barn på förmiddagen, för de ska till mamsen över middagen.  



Nu ar det i alla fall dags att sussilussa för jag vill vakna upp och öppna paketet :o)

GOD JUL ALLA MINA VÄNNER OCH KRAM PÅ ER SOM FÖRTJÄNAR DET ;o)


2 kommentarer
Annika

önskar dig och din familj en RIKTIGT GOD JUL! Massor med kramar :)

Annika

vad var det för fint i paketet då? Kram på dig och gott nytt år :)