Födelsedag

Har haft en riktigt fin födelsedag och fått superfina presenter. Det har sjungit på jobbet, lunchat med kollegor (vänner),  blivit uppvaktad hemma och sen middag med familjen ❤. Men sen finns det små saker som att min egen pappa inte ens kommer ihåg en. Nä vi har inte kontakt men brukar i alla fall gratta varandra över messenger. Sen en person som jag ansett vara en av mina bästa vänner om än vi inte har kontakt ofta som redan då de firade hennes mans 50 års kalas dit jag inte blev bjuden inte hört av sig känns ledsamt. Det är underligt att man kan ha det hur bra som helst men ändå gör det så ont då vissa inte hör av sig. Det jag inser då ännu en gång är att jag inte räknas in i deras liv och då kanske man heller inte borde bli ledsen över det. Måste bero på ölen så nu ska jag sluta fundera över det och se på lets dance istället.
 
Men tackar alla som brytt sig idag och tack för ALLA superfina presenter ❤
0 kommentarer