Dagens 15 minuter 2015-09-30

Dagens 15 min att röra sig blev av hos Therese eftersom hon bjudit hem mig på lunch, surr och en härlig skogspromenad som varade över 40 minuter. 
 
Till lunch lagade hon majsplättar med kokosmjölk .... YUMMI!! Så gott, måste tillagas här hemma hädanefter. Hon gjorde även en enkel sallad på tomater, persilja, salt och en skvätt olivolja ... nu vet jag vad jag kan använda persilja till 👍Så mycket roligare (och nyttigare) att slänga ner lite persilja som gjorde det lilla extra. Himlar vad man lär sig varje dag 😊
 
Fick även med mig gotta hem 😇😊
 
 
En riktig skön dag efter en tuff morgon tackar jag Therese för ❤
 
Har hunnit vara ute en liten sväng till med Marre så det blev ännu mer frisk luft och rörelse men nu är det raklång i soffan som gäller! 
0 kommentarer