En riktigt bra påsk

Gruvade mig lite för påskhelgen men den  varit riktigt bra. Den har bestått av övertid, nagelfix, shopping på H&H i Hörnefors och på stan, städning, umgänge, biltvätt, städning, tvättning, hårfix och utgång ... Ja en riktigt bra helg blev det. Av mamma fick jag fint påskris och sen fick jag 3 stycken fyllda påskägg också och det är ju inte helt fel så tack för dem ungar, Tomas och Lotta :o)
 
Josefin och Marre sover hos mormor och morfar eftersom de är borta så att vi ska få lite egentid men de kommer hem imorgon till middagen då även Judith och Jesper kommer. Trodde jag skulle få filmsällskap ikväll men det dög inte så jag ska sätta mig själv med det sista av godiset och se på nån film men ska nog laga mat först inser jag då jag tittar på klockan. 
 
Imorgon blir det att träna och jag har faktiskt längtat så att godisstoppet kan träda i kraft igen och träningen fortsätta för det är himla roligt när man märker resultat. 
 
Önskar er andra en fortsatt bra påskdag eller rättare sagt påskdagskväll
 
 
0 kommentarer