Underbart

Tomas har varit ledig idag och det var kämpigt att inte stanna kvar i sängen med honom i morse. Medan jag varit på jobbet (fruktansvärt trött och lång dag) har han i alla fall städat hela lägenheten, fixat en massa, handlat mm... inte mycket till vila som som jag tyckte han skulle behöva men är han nöjd så är jag nöjd :o) 

När jag kom hem var förrätten framdukad och det var bara att sätta sig ... UNDERBART! <3 Nyss blev jag utskickad från köket för han skulle göra iordning varmrätten så här sitter jag och skriver och bara njuter av en ren och fin lägenhet med en massa tända ljus överallt och väntar på mer godsaker att äta. Blommor fick jag också ... han vet verkligen hur han ska behandla en kvinna eller mig i alla fall för han behöver inte behandla nån annan  :o)
 
Love U <3 och visst vet du att det här kan man lätt vänja sig vid ;o)
 
 
 
0 kommentarer