I am back

Nu är man tillbaks till verkligheten ... Tror jag åker tillbaks till London istället ....

Kommer att skriva och lägga ut bilder här på bloggen nån dag den här veckan men är bara så trött så det blir inte ikväll. Men kan väl i alla fall berätta att det var otroligt roligt och vi hann se en massa så listan över måsten i London kan bockas av i rasande fart .. men än finns det mycket kvar att göra och se så dit måste jag åka igen!!

Tack för att du är ett sånt trevligt resesällskap gumman .. trots lite trumpna miner ibland ;o) .... Å tack Åsa och Linnea ... De perfekta guiderna och trevliga sällskapet. Kram på er alla :o)


Camden, där jag är övertygad att min syster Jeanette förmodligen skulle kunna spendera många timmar i för att kolla in alla härliga butiker och marknaden .. Jeanette du måste dit!
2 kommentarer
Annika Lindberg

Välkommen hem! Ser fram emot att få höra mer om London och se bilder.

jeanette

ja jag ser att jag skulle stor trivas :)