Zzzzzz

Varit tyst här ett tag igen men det är fullt upp och jag är ständigt trött så orken har inte funnits. Har i alla fall varit ner till Ullared en sväng med Tomas, barnen och deras familjer. Hur kul som helst men nu efteråt finns det liksom ingen energi.
 
Kalas i lördags för Tomas dotter Sandra som fyllt 25 år. Väldigt trevligt men inte blev jag piggare efter det. I går fyllde jag år men dagen firades i soffläge men med supergod middag och bad i tunnan innan jag somnade 20.30. Vi, jag och Josefin som fyller 25 kommer ha ett kalas senare tillsammans så det var så skönt att bara vara. 
 
Snart får Josefin och hennes sambo flytta till sin lägenhet efter att ha lånat min sen mitten av februari. Jag har bott hos Tomas under tiden och jag har bara haft det bra. Hade tänkt flytta hem igen då de flyttat ut men nu måste sonen med familj låna den då de har fått vattenskada i badrummet som de måste fixa innan huset säljs då de köpt nytt i Sävar. Det är mycket nu 😎 Tomas hoppade inte av glädje då jag berättade det men självklart får jag stanna kvar 😁
 
Stressrehab har startat varje torsdag och den här veckan bjuder på den tredje träffen. Så glad att jag fick börja där.
 
 
0 kommentarer