Sömnlös på Marieberg

Hur ska jag ta mig upp imorgon då jag ska till jobbet. Har ju varit hemma sen förra torsdagen för ländrygg, feber, hosta och noll ork. Sovit som en kratta hela tiden. Inatt hade jag slagsmål med täcket och c-papen. Måste ha trasslat in mig rejält i allt. Eller så hade jag inte det utan drömde bara. Ingen aning faktiskt men vaknade av panik över att jag inte fick bort masken och täcket. Är uppe och pinkar flera gånger på nätterna. Vaknar efter vad jag tror är en god natts sömn men det har bara gått en timme. Flera gånger den här veckan har jag fått vända mig så att huvudet ligger nere vid fotändan och fötterna på huvudkudden. Precis som Pippi. Snurrar som en propeller eller far omkring som en besatt. Någon som sett filmen "Exorsisten"? Vet inte om det beror på förkylningen eller klimakteriet. Det är inte ångest i alla fall för det känner jag igen men jäkligt besvärligt i alla fall för jag är galet trött på morgonen och då ringer inte larmet förrän vid 07.50. Då snosar jag eller stänger av och sover till 10.00 typ. Imorgon ska jag upp 05.00. Önska mig lycka till 😂😂😂
 
 
 
1 kommentar
Mona

Läs Vk i dag.

Svar: Tack för tipset 👍😃
Susanne