Nytt år

Ja då var det 2019 och det känns väldigt bra med ett nytt år. Förra året var både upp och ner. Fick ju ett nytt litet barnbarn så det var ju underbart. Men måendet har pendlat och det var jobbigt med dotterns flytt. Men ser verkligen fram emot det här året med alla oskrivna blad. Jag kommer gå framåt med så mycket efter vad jag planerat. Inga krav utan bara en vilja att göra det jag bestämt mig för. Som vanligt har det med vikt, mående och pengar att göra så går inte in närmare på det 😁
 
Nyårsafton tillbringades med sonen och hans fina familj och min systerson och det var så himla mysigt. Supergod mat, ja till och med det röda älgköttet som jag alltid är skeptiskt mot men han måste kryddad det bra då jag inte kände nån viltsmak som jag är aningens känslig mot. Förrätten var en skagentoast och efterrätten marängsviss. Mums 😋 Moijtos som var supergoda vilket fick mig att längta till sommar och sol ☀️
 
Inez hade feber stackarn men hon höll ut till grevinnan och betjänten innan hon somnade i mammas famn. Henny glad och go. När de små somnat åt vi efterrätt och spelade några omgångar "när då då" alla tiders spel som vi för första gången spelade i Malmö så ett sånt fick jag ju självklart köpa på Ullared. Jätteroligt spel! 
 
Klockan slog tolv och vid ett promenerade jag hem. Kunde inte somna så nu är tant Susanne trött 😴 men vad gör väl det för idag är man ledig så då kan en slöa. Imorgon däremot då kör vi ✌️🙏
 
GOTT NYTT ÅR OCH GOD FORTSÄTTNING PÅ DETTA ÅR 🎉 
 
 
 
0 kommentarer