Less

Det här året har inte börjat bra vad gällande sjukfrånvaro. Jag har redan hunnit med två förkylningar om det inte varit den ena som blossade upp igen, ont i ländryggen vilket gjorde det svårt att gå så det blev besök hos sjukgymnasten som fick dra till mig. Sen det vanliga med ångest och huvudvärk. Mycket av huvudvärken beror nog på att då jag är förkyld har jag svårt att sova med min cpap då det känns som om jag ska kvävas. Använder jag inte den blir huvudvärken sämre. Det blir lite av en ond cirkel. Skulle jobba idag men då jag knappt sovit och har migrän liknande huvudvärk stannar jag hemma. Men imorgon hoppas jag att jag svingar mig upp ur sängen och mår toppen resten av året. Eller i alla fall resten av februari. Behöver inte ha så höga krav utan ta en vecka i taget så blir det bra i slutändan.
 
Ännu bättre blir det snön försvinner för jäsiken vad mycket det kommit eller drevat av blåsten i helgen. Nu ska jag försöka få sova lite och förhoppningsvis vakna utan huvudvärk.
 
Bjuder på en bild på en som jag längtar galet mycket efter
 
0 kommentarer