Lördag

En riktigt bra dag. Först byaloppis runt Stöcksjön med Tomas och syrran där jag gjorde en hel del fynd. Eller vi alla hittade saker vi inte visste att vi behövde 😂
 
Det bästa fyndet var nog våffeljärnet som jag ska använda över öppen eld för 25 kr. Gardiner för 20 kr och zinkbalja, sylt, pesto, ägg och lite annat. Det blev även en liten runda till Hörnefors men där blev det inga fynd förutom parisaren utanför Coop för 10 kr 😋
 
Hem och vila en stund innan middag i Flurkmark med kollegor. Det var lite gott och blandat på bordet men det bästa var surströmmingen. Alltså jag njuter verkligen då jag äter det. Det är bara raparna efteråt som är mindre trevliga. Vi var bara några som åt det sen fanns det lite tapas typ och räkmackor till de som inte åt surströmming. Ja jag vet visst är de underliga, det som är så gott! Blåbärspaj med en massa goda tillbehör bjöds till efterrätt.
 
Lite surr och bus med barn och mys med hund innan det var dags att åka hem. Nu ligger jag i soffan och kollar lite serier. Men borde egentligen göra som Lotta. Ut och promenera. Men nix inte idag. Tack för ikväll ❤️
 
 
0 kommentarer