Bättre sent än aldrig

Eller det har faktiskt ingen betydelse för en behöver inte ha det som är trendigt. Jag har ju en viss förmåga att skaffa saker lite senare än andra, så jobbar jag 😂
 
Har nog alltid varit sån. Sällan haft det nyaste eller trendigaste för jag har verkligen aldrig haft koll eller råd men ibland faller jag för nått men det behöver landa innan jag väl tar tummen ur och kommer på att det där vill jag ha och faktiskt köper det.
 
Har väldigt länge varit sugen på att byta ut de superfula knopparna på garderobsdörrarna till läderhandtag men det är ju så jäkla dyrt men helt plötsligt hittade Tomas såna i tvåpack på Ikea så sagt och gjort åkte jag iväg och nu sitter dom där.
 
Jag blev supernöjd! Ville allra först byta ut alla i köket men det måste jag fundera på ifall jag kommer uppleva det blir för mycket. Just nu får det räcka med hallen och sovrummet. 
 
 
 
0 kommentarer