Påsken

Snart är påskhelgen här och jag hade planer att åka till stugan och fick även ett reserbjudande men jag bestämde mig för att stanna hemma istället. Orkar varken sitta i bil eller köra den längre sträckor utan att det gör ont. Nu är det inte bara tummarna som gör ont utan nu känns många delar av kroppen. Eftersom jag inte får hålla på med händerna så mycket blir det en väldigt massa tvtittande och det i sin tur blir jobbigt för resten av kroppen då jag sitter/ligger mycket. Känner mig riktigt kräkless nu! Har i alla fall börjat med smärtlindrande men det tar upp till 6-7 veckor innan man kan se nått resultat av dem enligt läkaren och imorgon blir det kortisonsprutor i tummarna. Det känns lite nervöst med tanke på att jag är spruträdd ... 
 
Hoppas i alla fall på fint väder i påsk så att man kan ta långa sköna promenader. Kanske grilla om vädret tillåter och käka lite gotta som jag sagt att jag får göra under påskhelgen ☺ Hade tänkt låta bli men det kommer inte att hända. 
 
Lite påsksaker åkte i alla fall fram idag så nu har jag några hönor på besök ☺
 
 
1 kommentar
Sandra

Hoppas att det går bra med sprutorna idag!

Svar: Tack! Nu börjar det bli pirrigt
Susen