Promenad

Ikväll tvingade Josefin ut mig på en liten promenad .... Den var välbehövlig! 

Hade ju bestämt mig för att rensa den dagen Jesper flyttat ut ... Har börjat lite smått men himlar vad trögt det går. Är för tillfället i den never ever ending story ... typ klädkammaren .. puh ..

Det lär dröja innan den blir färdig för himlar vad jag har svårt att slänga men lite saker har i alla fall åkt och en hel del ligger på hallgolvet och funderar vart de ska hamna :o) Nu däremot ger jag upp för ikväll för jag är som vanligt trött som bara den. Men fint och rymligt lär det bli då jag fått ordning på lägenheten ... eller i alla fall lådor och skåp :o)

Sov så gott ni jag kallar mina vänner
1 kommentar
Annika

Sov så gott du med! Och du ska se att till slut så blir det ordning och reda, även i klädkammaren :)