Lördag

Rensade ett skåp i badrummet innan jag åkte på Avion för att köpa nya kuddöverdrag då jag vill ha något med höstfärger eller åtminstone mörkare än vitt 😃 
 
Hittade inga så det slutade med att jag köpte två stycken vinröda sammetslådor från Clas Ohlsons som jag satte uppe på hatthyllan i hallen. I den ena är det tjocksockar och den andra lite smått och gott.
 
Tröstade mig med ett marinblått kuddöverdrag av Ernst också i linne som blev snyggt. Nu måste jag även hitta nått till de övriga kuddarna och även nått till sovrummet. Beställde ju ett överkast som iofs var snyggt men vet inte hur jag tänkte för det var ju för litet. Vill som sagt ha in mer murrigt nu när det är höst. I vardagsrummet blev det då mot mörkblått så har ni nått tips på snygga kuddöverdrag får ni gärna hojta 👍
 
 
 
 
0 kommentarer