Söndag

Började rensa i min galet färgglada garderob på förmiddagen. Har prövat kläder och gjort flera högar som spara, slänga (lämna till H&M där de återvinner materialet och samtidigt får man en check som ger mig 50 kr rabatt om en handlar för 300 kr) och ge bort. Tog en paus för att luncha med Tomas och sonen med familj. Efteråt gick jag och Inez en sväng med Marre och hon ville självklart hålla i kopplet. Fick hjälpa till lite annars hade nog Marre dragit omkull henne 😎
 
Inez såg lekparken som är på en förskola så vi gick dit och lekte en stund innan jag skulle hem. Det är så underbart att vara med henne och även att få surra med minstingen Henny som bara ler och pratar med en 😍
 
Hade en hel del kläder att pröva och vika när jag kom hem så jag stängde bara igen dörren till sovrummet och fortsatte se en serie jag börjat se. Kanske inte det bästa beslutet för nu finns det en hel del kvar att göra men tror det får vara tills i morgon 🙄
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
0 kommentarer