Lördag och sol 🌞

Idag har tvĂ€ttmaskinen gĂ„tt varm dĂ„ jag fĂ€rgat en massa klĂ€der och medan den gĂ„tt varm sĂ„ har Ă€ven jag gĂ„tt varm i solstolen 😂 Svettigt vĂ€rre har det varit men sĂ„ skönt att njuta av sol och vĂ€rme. Avslutade utedagen med en promenad dĂ€r jag mötte dottern, mĂ„gen, hunden och barnbarnet som de lĂ„nat sen igĂ„r. NĂ€r jag skulle vidare ville Marre hĂ€nga med mig medan Inez bara vinkade och sa hejĂ„ 😍 lillhjĂ€rtat. Blir alldeles varm i hjĂ€rtat av henne. Men som sagt Marre hĂ€ngde med mig sĂ„ fick sĂ€llskap halva promenaden och hon hade brĂ„ttom sĂ„ det gick fortare Ă€n vad det skulle gjort annars 😎😂 Ska vikten ner Ă€r det bra att röra pĂ„ sig ocksĂ„. Nu ligger bĂ„de jag och damen i soffan och ska sĂ„ göra tills nĂ€sta promenad som blir nĂ„got kortare. 
 
 
0 kommentarer