En känsla

Blir ledsen då man vill ge sina barnbarn världen och det aldrig finns nån riktigt glädje när det mottas. Ser en kollega som får saker av sin mamma som då är mormor till hennes barn och hon uppskattar varenda grej och är tacksam. Man blir till och med glad själv över den glädje hon visar över sakerna som hon får. Jag får däremot alltid känslan av att köpa fel saker. Jag får ont i magen för jag vet aldrig vad det ska bli för reaktion. När jag fick saker till mina barn av deras mormor peppade man barnen till lek och att vara tacksam. Det kanske är annars idag och jag kanske är för känslig men jag känner mig inte som en bra farmor då jag varken ger eller gör rätt saker.
 
Det kanske är så att jag inte är en bra farmor och inte duger till det men jag har fostrat två barn ensam och tycker att de är rätt så hyfsat väluppfostrade och de har varit väldigt älskade.
 
Men har insett på sistone att jag inte är så populär som partner heller så jag har väl en del att jobba på. Det är tur solen skiner och träden svajar så grönt och fina i vinden så det finns nått att glädjas åt idag.
 
Mina underbara barnbarn ❤️❤️
 
 
1 kommentar
Anonym

Du gör visst saker rätt❤💋

Svar: Det känns aldrig så
Susen