Så nöjd

Jag känner mig så nöjd över mig själv. Sandra frågade igår om vi skulle träna idag men att det inte skulle bli så tidigt men pyttilalla det blev då betydligt tidigare än vad jag hade tänkt då hon skickade ett meddelande så vid 8.20 var jag på jobbets träningsanläggning och då var hon redan där 😂😂
 
I tanken hade jag miljoner ursäkter för att slippa och när jag kom ut var bilen täckt av snö vilket lätt skulle få mig att vända om och sätta mig i soffan annars men det var bara fram med borsten och bita ihop. Jag blir så glad när jag gör saker fastän det känns jobbigt för det får mig oftast att må bra efteråt.
 
Det blev ett litet styrkepass ändå. Inte mitt tuffaste men känner att det inte har någon betydelse utan det som är viktigast är att jag tog mig iväg 👊 Måste få svära .. Fy fan vad jag är bra 😎😄
 
 
0 kommentarer