En fin dag

 Strax efter tjugo över fem imorse ringde mobilen och då var det dags att packa sig iväg för att sköta barnbarnet då föräldrarna skulle in på förlossningen 😍
 
Trodde lilla damen skulle sova en stund efter att de åkt iväg men det dröjde bara tio minuter sen vaknade hon. Då blev det välling och mys för inte gjorde det nått att det var farmor som var där då hon vaknade istället för mamma och pappa. 
 
06.39 får jag meddelande att de stannar för då är hon öppnad 9 cm. Herregud hon kunde ju fött hemma 😱 för 9.30 var lilla fröken ute. Swish Swish så var det gjort. Tror hon hade 3 krystvärkar då det var dags. Hon såg inte ens berörd ut då jag kom hem till dem och hon kom nerför trappen. Jag själv var som ett lik och kunde knappt kontrollera mig pga smärtan då jag skulle föda.
 
Hur som så promenerade jag och lillan hem till mig efter att vi gått med deras återvinning, sopor och städat undan lite och där var vi tills hon blev hämtad av pappan för att följa med och hälsa på sin lillasyster 😍 Hon hade varit mysig och ville stryka på henne och sen var det väl inte så spännande längre 😂😂
 
Längtar tills jag får träffa det nya underverket.
Jag känner mig rik ❤️❤️❤️
 
Tomas köpte ett välkommen hem och firarkit som de kan ta när de alla är hemma. 
 
 
 
 
 
0 kommentarer