Trött

Har knappt sovit något inatt så det var tur att jag bestämde mig för att vara hemma idag också. Inser dock nu när jag var och handlade inför helgen eftersom jag är utan bil sen att jag inte varit ut på hela veckan. Inte en promenad, inte nån slags träning eller stimulans. INTE KONSTIGT ATT JAG INTE SOVIT INATT!! Man måste ju leva även om man är hemma. Är jag alldeles galen, hur tänkte jag där 😂😂 Blir nog bra att jobba imorgon så att det känns att man lever 😉
 
Handlade en massa frukt och bär istället för gotta. Pepsi max lime har blivit en favorit men dricker inte ens så mycket dricka längre heller. Känner mig duktig 🤗 Inte ens för att jag har varit hemma har jag ätit en massa skräp som jag vanligtvis brukar göra. Kan det vara så att det är nått som händer med mig? 😊 Lite träning eller åtminstone promenader skulle vara pricken över i:et. Såg att var några cykelturer på måbra bingon så det har jag tänkt få till också. 
 
Lånad bild
 
0 kommentarer