Therese

Therese är en kollega och en vän som jag uppskattar otroligt mycket. Hon säger inte mycket ont om andra människor, hon vill de i hennes närhet väl, hon är omtänksam, hon värnar om vår jord och håller på närproducerat och ekologiskt, hon kommer att komma närmare och närmare självhushåll, en mini Mandelmanns kommer hon att bli, hon lyssnar utan att komma med en massa råd man inte behöver, men gör man fel säger hon det, vilket hon gjort ett par gånger och det har jag uppskattat då man inte sett det så själv, hon är den jag sett filmer med som jag aldrig skulle valt själv men varenda en har varit bra. Hon säger inte saker i onödan och det hon säger har substans. Hon tar inte in vem som helst så man får jobba för hennes godkännande och det är bra. Hon är glad, hon är bra, hon är kunnig inom många områden, hon är snäll och jag uppskattar henne enormt om än jag är usel på att visa det medan hon alltid gör små fina omtänksamma saker för en. Hon har alltid en kram över och hon ser när den behövs. Helt plötsligt står hon bara där och ger en en kram. Ibland när man inte ens vet att man behöver en fast det är precis det man behöver. 
 
Ikväll kom hon förbi med en påse med trevligt innehåll och hon sa att om jag ville fick jag se det som en försenad present men hon köpte det för att hon tänkte på mig då. Jag måste jobba på att bli en sån människa för det är nån att se upp till.
 
Tack fina Therese 😍🤗
 
 
 
En egenhändigt stulen blomma ... Underbart 😍
 
 
 
Alltså denna ..... Blåbärsmarmelad med .. .
 
.... CHOKLAD! Är det ok att äta den med fingrarna eller möjligtvis med sked 😋
 
Det här är väldigt närproducerat och jag har önskat prova den ett bra tag och nu fick jag en 🙂
 
 
1 kommentar
Therése

Åh, vad fint du skriver ❤ Kram! Jag uppskattar dig också 😍

Svar: ❤️
Susen