Så less

Utmattning är fasiken det jäkligaste som finns. I alla fall i mitt liv. Det krävs så lite för att man ska tappa allt. Jag är ganska övertygad om att det är den pågående arbetsförmågeutredningen som har stor del i mitt mående just nu. Galet ont i kroppen, magkatarr från h-vetet så ska åka på apoteket och köpa nått för det senare idag och huvudet som är helt uppåt väggarna. Tankarna far hit och dit och känslan av att huvudet rycker men såklart gör det inte det men jag känner mig helt spattig med en kropp som inte hänger med i det alls.
 
Igår var jag galet trött men det berodde förmodligen på att jag sovit utan min cpap. Men piggnade liksom aldrig till så när vi var ut med avdelningen och åt på Orangeriet kände jag mig alldeles hispig och pratade förmodligen massor och fort och högt så vaknade med ångest i morse och gråter till och från hela tiden så blir hemma resten av den här veckan.
 
Skulle så gärna vilja klara av att inte reagera så kraftigt på saker men är uppenbarligen inte där. Kommer bli skönt när utredningen är över vad det än resulterar i. Sen behöver jag semester, sol och värme som alla andra. 
 
Lägger in en bild på något bra nu när jag behöver energi. Som jag älskar denna unge ❤️
 
0 kommentarer