Hej tant Susanne här

Allvarligt talat, 20.19 låg jag i sängen. Är jag 49 eller är jag 95?? Galet tråkig 😂😂😂😎
 
Jaja det får bli ändring snart. Ska se en film nu i alla fall. Dagen har tillbringats i sängen och soffan men har även tvättat en massa kläder, fixar naglarna eftersom nagelbanden började krypa över hela nageln och sen färgade jag även ögonbrynen. Det blev dock inte så bra men nu har de färg i alla fall 😂 Ångesten har tittat fram nu och då, huvudvärken har hållit sig rätt så lugn och så även magkatarren. Det går åt rätt håll 😃
 
Blir hemma imorgon också men sen får det vara nog. Men det är helt klart ett friskhetstecken i min utmattning när jag saknar jobbet och kollegorna och skratten. YES!! Känns bra och nu ska jag även få till en vettig fritid. Om inte annat låta bli att lägga mig i sängen före 21.00 i alla fall 😎😂 
 
Älskar den här bilden ❤️
 
 
 
1 kommentar
Sandra

Det är ju skönt att lägga sig tidigt 😋

Svar: Ja men nån måtta får det vara 😂
Susen