Farmors hjärtegryn

Idag fyller mitt älskade hjärtegryn hela 2 år
🍰🥤🌞🎈🎉🎁
 
Hon fick finfina presenter som hon kan använda och tänk så enkelt egentligen det är. En burk såpbubblor så är man egentligen rätt så nöjd 😊 Men hon blev nöjd över allt hon fick tycker jag att det såg ut som. En grill som pappa som jag beställt från Ullared redan förra året hade hon fullt upp med då jag for hem 😍
 
Jag har så fina barnbarn och jag blir så lycklig när jag får tillbringa tid med dem ❤️❤️ 
 
Hon har ju inte sagt farmor förut men Youtube och cyklist funkar.. Hrrmm.... MEN hon hade tydligen sagt fa när jag kom med bilen. Yippiiiiii 😍❤️🎉 Hoppas det blir när jag hör det nästa gång 😎
 
Sonen frågade henne om hon hade haft det roligt idag. Hon svarade "Ja, kul!" 😍 Som jag älskar den ungen. 
 
 
 
 
 
 
1 kommentar
emma

vilken rolig glasstårta :)

Svar: Japp håller med :-)
Susen