Dagarna går

Dagarna går och jag har varit rätt så slut på då det har varit fullt upp. 
 
Söndag
 
I söndags var det dags för tvillingarna Alva och Wilmas dop och där var jag inte ensam. Den familjen har stor släkt och många vänner. Det är kärlek att vara omgiven av så många som bryr sig kan jag tänka 😍 Själva dopet var fint och jag fick gråta en sväng då morfarn i den familjen sjöng och spelade piano för de två underverken. Medan morfar sjöng somnade de små liven gott.
 
Efter dopet bjöds det på både mat och fika som var hur gott som helst 😋 Solen sken och det var varmt så helt klart en dag för dem att minnas.
 
 
 
Wilma Maj Ingrid på första bilden och Alva Judith Adele på den andra bilden 😍😍 Två fina töser som skötte sig exemplariskt under hela dagen. 
 
 
Av mig fick de varsin liten ryggsäck som de kan ta med sig saker i då de ska iväg på utflykter 🙂 Vet att mitt älskade barnbarn älskade sin ryggsäck som hon fick till jul av mig och dottern. Hon bar den på ryggen hela kvällen 😂
 
Måndag & Tisdag
 
Utredning utredning utredning.... 
Fy sjutton så jobbigt det har varit men nu är det gjort och den 2 juli ska jag träffa läkaren igen för att kolla så att allt är med då de skickar deras resultat till försäkringskassan. Jag ska verkligen inte försöka tänka på det och ta ut något i förskott som jag ALLTID gör utan vänta tills jag får ett besked. Trodde att jag skulle kunna jobba mellan "passen" men redan igår sa arbetsterapeuten att det inte alls var en god idé och det var bra hon sa det. Imorgon är det arbete som gäller så håll tummarna för att jag ska ta mig upp. Har sovit galet dåligt i nästan två veckor nu inför arbetsförmågeutredning men hoppas att jag får sova som jag ska och behöver inatt. Efter sista passet med psykologen kände jag att det behövdes positiv energi för att inte bara fara hem och lägga mig i soffan varvid jag åkte förbi sonen för att träffa barnbarnen. Det kan ju göra vem som helst glad 😍😍 Leende och mys från Henny dem minsta och kram och lite surr med den äldsta, Inez, om än hon var lite upptagen med sitt. Hon tog sig tydligen en simtur på altantrappen 😂😂😍
 
 
 
 
0 kommentarer